KYLE SCHMID TO KANADYJSKI AKTOR ZNANY PRZEDE WSZYSTKIM Z SERIALU "BLOOD TIES". JESTEŚ NA PIERWSZEJ STRONIE PISANEJ W JĘZYKU POLSKIM, GDZIE ZNAJDZIESZ WSZYSTKO, CO WIĄŻE SIĘ Z KYLE'M. WIĘC, JEŚLI NIE ZNASZ ANGIELSKIEGO, A CHCESZ DOWIEDZIEĆ SIĘ O KYLE'U JAK NAJWIĘCEJ, TEN BLOG JEST DLA CIEBIE. MAM NADZIEJĘ, ŻE CI SIĘ SPODOBA I DOWIESZ SIĘ WIELU CIEKAWYCH RZECZY O TYM ŚWIETNYM AKTORZE I JEGO CIEKAWEJ OSOBOWIŚCI.
ZAPRASZAM DO ZAMIESZCZANIA KOMETARZY!

środa, 4 marca 2009

Historia przemocy TVN 20 marca 2009


Już niedługo, bo 20 marca o godzinie 23.10, TVN wyświetli film "Historia przemocy". Główne role grają Vigo Mortensen (Tom Stall) i Maria Bello. Kyle Schmid gra tam Bobiego, szkolnego łobuza, który prześladuje Jake'a, syna Toma Stalla. Rola może niewidzieczna, ale zagrana z wdziękiem przez Kyle'a. Szkoda, że taka krótka ;-( . Kyle lubi wyzwania i w scenach walki nie miał dublera. Co opłacił niezłymi siniakami mimo noszonych ochraniaczy. Na planie filmowym zaprzyjaźnił się z reżyserem Davidem Cronenbergiem. Jako, że Kyle'a interesuje również reżyseria, wiele się wtedy nauczył.

Grający Jake'a Ashton Holmes wystąpi z Kylem w jego nowym filmie "The Thaw", który ma mieć premierę w tym roku. Obaj wystąpią u boku Vala Kilmera!


4 komentarze:

  1. Czasami mam wrażenie że on dostaje takie wkurzająco małe rólki, bo przesłoniłby innych na ekranie. "Kryzma" może być zgubna.

    OdpowiedzUsuń
  2. I tu się z Tobą zgodzę. Takie epizody mogą doprowadzić do rozstroju nerwowego. To tylko świadczy o twardym charakterze Kyle'a. Musiał to przetrwać i teraz nie grozi mu woda sodowa :-). Moja intuicja podpowiada mi, że takie rólki nauczyły go pokory i dystansu do tego Hollywoodzkiego światka. Niezbyt przychylnie wyraża się o Los Angeles. Właśnie przygotowuję posta z jego komentarzami dotyczącymi LA.

    OdpowiedzUsuń
  3. Obejrzałam. Film fajny, chociaż aktorstwo nieco leży, niestety nawet Mortensen czasami wysiada, dzieci okropne... Ale Kyle wymiata. Poczułam się sama zażenowana, kiedy Bobby chciał kogutować i za bardzo mu to nie wychodziło. Kyle odstawił czystą perfekcję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobała mi się gra Marii Bello jako Edie Stall. Jeszcze jak się obejrzy ją w dodatkach -świetna aktorka, świetnie zbudowana rola!
    A Kyle - dla nas zawsze jest PERFECT :-)

    OdpowiedzUsuń