KYLE SCHMID TO KANADYJSKI AKTOR ZNANY PRZEDE WSZYSTKIM Z SERIALU "BLOOD TIES". JESTEŚ NA PIERWSZEJ STRONIE PISANEJ W JĘZYKU POLSKIM, GDZIE ZNAJDZIESZ WSZYSTKO, CO WIĄŻE SIĘ Z KYLE'M. WIĘC, JEŚLI NIE ZNASZ ANGIELSKIEGO, A CHCESZ DOWIEDZIEĆ SIĘ O KYLE'U JAK NAJWIĘCEJ, TEN BLOG JEST DLA CIEBIE. MAM NADZIEJĘ, ŻE CI SIĘ SPODOBA I DOWIESZ SIĘ WIELU CIEKAWYCH RZECZY O TYM ŚWIETNYM AKTORZE I JEGO CIEKAWEJ OSOBOWIŚCI.
ZAPRASZAM DO ZAMIESZCZANIA KOMETARZY!

czwartek, 2 kwietnia 2009

Kyle i samochody


Dłubanie w używanych samochodach to jego pasja (Pokochaj moje córki).
Więcej zdjęć z filmu "Pokochaj moje córki" i innych filmów z Kyle'm Schmidem na stronie http://www.knightwatchman.net/bt/movies/movies.htm

Podrywanie dziewczyn na samochód zawsze działa (Pokochaj moje córki).

W wideoklipie do nagrania "You Never Know" Kyle podwozi przyjaciela.

Bobby krąży nocą po mięście w swoim sportowym wozie (Historia przemocy).

Max ma swój warsztat samochodowy (Zerophilia).

Proszę bardzo - są nawet kluczyki! (Joy Ride 2)

Właśnie zatarł się silnik. Dobrze, że to nie Nik prowadził samochód (Joy Ride 2).

Christina, gdzie jesteś? (Więzy krwi).

Przed sklepem Morice'a (Więzy krwi).

Henry właśnie rozmazał robala na przedniej szybie (Więzy krwi).

2 komentarze:

  1. Bryczka w Joy Ride 2 była śliczna. O tym, że nie prowadził ciężarówki mówił w wywiadzie z pewnym żalem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Patrząc na Kyle'a za kierownicą odnoszę wrażenie, że uwielbia prowadzić. Ja mam chyba to samo. Jak siadam za kółkiem, to czuję się jak małe dziecko, tyle mi to sprawia radości!
    Stąd ta właśnie seria zdjęć z filmów :-)

    OdpowiedzUsuń