KYLE SCHMID TO KANADYJSKI AKTOR ZNANY PRZEDE WSZYSTKIM Z SERIALU "BLOOD TIES". JESTEŚ NA PIERWSZEJ STRONIE PISANEJ W JĘZYKU POLSKIM, GDZIE ZNAJDZIESZ WSZYSTKO, CO WIĄŻE SIĘ Z KYLE'M. WIĘC, JEŚLI NIE ZNASZ ANGIELSKIEGO, A CHCESZ DOWIEDZIEĆ SIĘ O KYLE'U JAK NAJWIĘCEJ, TEN BLOG JEST DLA CIEBIE. MAM NADZIEJĘ, ŻE CI SIĘ SPODOBA I DOWIESZ SIĘ WIELU CIEKAWYCH RZECZY O TYM ŚWIETNYM AKTORZE I JEGO CIEKAWEJ OSOBOWIŚCI.
ZAPRASZAM DO ZAMIESZCZANIA KOMETARZY!

czwartek, 8 października 2009

Ringcon - wspomnienia część 2

Kyle i Craig Parker



Kyle i Lori Dungey
Konferencja prasowa.
Udało mi się usiąść chyba w czwartym rzędzie naprzeciwko miejsca, na którym stała plakietka z nazwiskiem Kyle Schmid. A stała ona na samym środku stołu dla gości.
Brigitte, prowadząca konferencję zaczęła po kolei zapraszać gości: Lori Dungey, Bruce Hopkins, Edi Gathegi, Kristian Serratos, Kyle Schmid, Craig Parker, Jarl Benzon, Marc Ferguson i Marc B. Lee. Chyba nikogo nie pominęłam? Tak więc, Kyle siedział na środku i miałam idealny widok na niego. Zaczęto zadawać pytania. Wszyscy się świetnie bawili. No cóż, część gości należy do stałych bywalców Ringconu i czuli się tu jak ryby w wodzie. Prawdę powiedziawszy, „Władcę pierścieni” oglądałam, ale nie kojarzyłam aktorów ani postaci, które grali. Tak więc, tylko Kyle i Edi z Twilight byli mi znajomi.
Elisabet z Finlandii (która tłumaczy fińską stronę KyleSchmidWorld) zapytała Kyle'a, co chciałby powiedzieć tym fanom, którzy nie mogli przyjechać na konwencję. Kyle odpowiedział, że chciałby wszystkim bardzo podziękować za wsparcie i za lojalność. Bardzo to docenia. W zasadzie Elisabet zadała to pytanie również innym gościom i trochę mnie zażenowało, że nikt więcej nic nie dodał.
Punkt dla Kyle'a!
Ja z kolei zadałam pytanie na temat scenariuszy, które Kyle zaczął pisać. Jakie tematy go interesują i o czym chciałby opowiedzieć widzom. Powiedział, że napisał dwa scenariusze, które są skrajnie różne. W pewnym momencie przychodzi mu do głowy pomysł i pisze, dopóki nie wyczerpie tematu. Niestety części wypowiedzi nie zrozumiałam, bo widać było, że to dla niego dość osobiste pytanie i trochę ściszył głos. A na koniec słodko się uśmiechnął.
Cała konferencja toczyła się na luzie. Aktorzy dużo żartowali na przykład o chęci nakręcenia filmu o wampirach wegetarianach.
W trakcie rozmowy na bocznej ścianie wyświetlano tapety zrobione przez fanów. Dotyczyły one aktorów i filmów z konwencji. Było oczywiście również sporo prac z Kyle'm i Dylanem. Wszystkie bardzo ładne i oryginalne. Uważam, że to fajny pomysł. Zresztą przed konferencją wypowiadały się osoby prowadzące strony internetowe o Harrym Potterze, Twilight czy Władcy pierścieni (niestety byli to Niemcy i nic nie zrozumiałam). W każdym razie, ta konwencja docenia wkład fanów w popularność filmów, no i samego Ringconu!
A teraz jakie wrażenie wywarł na mnie Kyle, kiedy zobaczyłam go po raz pierwszy. No więc, spodziewałam się drobnego chłopca, a zobaczyłam barczystego, dorosłego mężczyznę. Potem okazało się, że Kyle przygotowuje się do roli w filmie „Four to the Floor” i musi przytyć około 10 kilogramów. Najpierw zaproponowano mu 20 kilo, ale odmówił, ponieważ trwałoby to wieki.
Zaproponowano 10 kilo – również odmówił. Zgodził się na 7-8 kilo. Na razie przybyła mu połowa z tego. Kyle ma bardzo szybką przemianę materii i naprawdę trudno mu nabrać wagi. Wygląda świetnie. Widać, że dużo ćwiczy na siłowni, bo mięśnie barków i ramion ma dobrze wyrobione. A jak sam się wyraził, postać, którą ma grać to kawał chłopa.
Na koniec konferencji wszyscy goście ustawili się do wspólnego zdjęcia. Niestety nie dopchałam się. Za to Elisabet zrobiła przepiękne zdjęcie (zamieszczam), na którym widać Lori siedzącą na kolanie Kyle'a. Lori grała Hobbitkę w Drużynie Pierścienia. Jest pełna energii i tryska humorem. Na Ringconie prowadziła również warsztaty aktorskie na temat improwizacji. Popis swoich umiejętności dała między innymi trzeciego dnia konwencji, gdzie aktorzy zagrali w dwóch improwizacjach. Jedna to balet o uwodzeniu drzew (jednym z drzew był Kyle, ha ha ha) a druga to opowieść o księciu z bajki (księciem był oczywiście Kyle).
Po konferencji pobiegłyśmy na obiad, ponieważ pierwszy panel pytań i odpowiedzi z Kyle'm miał się zacząć o 15:15.

A wieczorem Bal Vampirów!

1 komentarz:

  1. Na jednym z filmików na youtube jest scena, w której Lori pucuje ścierką niewidzialne szklanki i odstawia je na niewidzialny bufet - coś niesamowitego. Super babka i do tego załapała się na kolano Kyle'a...

    OdpowiedzUsuń