KYLE SCHMID TO KANADYJSKI AKTOR ZNANY PRZEDE WSZYSTKIM Z SERIALU "BLOOD TIES". JESTEŚ NA PIERWSZEJ STRONIE PISANEJ W JĘZYKU POLSKIM, GDZIE ZNAJDZIESZ WSZYSTKO, CO WIĄŻE SIĘ Z KYLE'M. WIĘC, JEŚLI NIE ZNASZ ANGIELSKIEGO, A CHCESZ DOWIEDZIEĆ SIĘ O KYLE'U JAK NAJWIĘCEJ, TEN BLOG JEST DLA CIEBIE. MAM NADZIEJĘ, ŻE CI SIĘ SPODOBA I DOWIESZ SIĘ WIELU CIEKAWYCH RZECZY O TYM ŚWIETNYM AKTORZE I JEGO CIEKAWEJ OSOBOWIŚCI.
ZAPRASZAM DO ZAMIESZCZANIA KOMETARZY!

środa, 21 października 2009

Ringcon - panel pytań i odpowiedzi 4

Kyle zastanawia się, czemu pająki mają tyle oczu?

Dziś nareszcie doczekaliście się kolejnej części pytań i odpowiedzi z pierwszego dnia Ringconu.


Oto ostatnia część z dnia pierwszego.


Teraz czas na moje pytania.
W jednym z wywiadów powiedziałeś, że aktorstwo jest dla Ciebie rodzajem terapii. Mógłbyś wyjaśnić, co miałeś na myśli? I drugie pytanie: czy kiedykolwiek odmówiłeś zagrania sceny?

Czy odmówiłem zagrania sceny? (Kyle zastanawia się chwilę, po czym żartuje, że w jednej ze scen w Więzach krwi miał zagrać pewną scenę z dziewczyną i odmówił. I zaraz dodał, że żartuje).
Nie, nigdy nie odmówiłem zagrania sceny. Uważam, że to by było nie fair. Jeśli już robisz to co robisz, to nie możesz narzekać. Ja jestem tego świadomy i nie próbuję nawet marudzić, że nie nie zagram tego czy tamtego.
A co do pytania o terapię, to jest z jakiego starszego wywiadu. Kiedy grasz w jakieś bardzo emocjonalnej scenie - ja to tak pojmuję - to musisz się zagłębić w samego siebie. Nikt nie lubi pokazywać swoich słabości. Większość ludzi ukrywa swoje uczucia. Ja używam ich, żeby zagrać scenę. Kiedy muszę płakać, kiedy muszę pokazać wzruszenie, kiedy muszę pokazać strach, cokolwiek. Ja używam emocji jako rodzaju przebrania. Wszystko polega na tym, czy ja jestem w stanie wyrazić te emocje i czy ktoś potrafi uchwycić to w filmie, ocenić, czy jest to prawdziwe. To właśnie miałem na myśli, mówiąc o terapii.


Kolejne pytanie zadał Jarl Benzon (jeden z zaproszonych gości - grał elfa w Dwóch Wieżach).
Przez chwilę stali z Kyle'm naprzeciw siebie i żartowali; o jedzeniu i innych prywatnych sprawach. Potem Jarl zapytał, co Kyle robiłby, gdyby nie pracował w branży filmowej.


Coś bym budował. Robiłbym coś kreatywnego... budował domy, albo projektował domy... Albo...
tworzyłbym coś, może nawet fizycznie... budowałbym coś, burzył ściany, stawiał nowe...


Czekając na kolejne pytanie Kyle zwraca uwagę na olbrzymiego pająka, stanowiącego dekorację sceny.
Wiecie czego się boję? Pająków. Nienawidzę ich. Przerażają mnie.
(do tematu pająków jeszcze wrócimy w tym wpisie)


Kiedy uczysz się roli, to czy jakiś czas później nadal pamiętasz tekst? Czy go od razu zapominasz?
To dobre pytanie! Kiedyś zapamiętywałem wszystko... (tu Kyle wzdycha) A potem zacząłem pić. (wszyscy wybuchają śmiechem). Nie. Tak naprawdę, był okres kiedy pamiętałem scenariusz nawet kilka lat później. Dopiero -chyba przy Więzach krwi - stało się to wyzwaniem, ponieważ kręciliśmy 16 stron scenariusza dziennie. To bardzo dużo jak na jeden dzień. Jeden odcinek kręciliśmy w ciągu 6 dni. Bardzo szybko. W ciągu krótkiego okresu czasu musiałem nauczyć się 10 stron dialogu i 25 minut później zagrać go z pamięci. Nie byłem w stanie zapamiętać wszystkiego.
Gdybyś mógł cofnąć się w czasie, to kogo chciałbyś spotkać?
Nie wiem.... Ewę, żeby zapytać, czemu zerwała jabłko? (śmiech)
Może pra-pra-pra-pra dziadka? Zobaczyć jak żył i co robił? A może mojego pra-pra-pra-pra-pra dziadka? …. Chyba byłby to ktoś z rodziny. Rodzina jest dla mnie bardzo ważna...
Nie jesteś jedyną osobą na sali, która nienawidzi pająków. A co robisz, kiedy znajdziesz pająka w swoim pokoju?
Wychodzę... najczęściej. Idę na długi spacer... Nie. Wołam kogoś, żeby go zabrał... albo go zabijam. Jeśli jest na tyle mały, żebym mógł go nadepnąć, zabijam go. Dziewczyna mojego przyjaciela wynosiła pająki na zewnątrz.
(ktoś z sali rzuca, że pająki są pożyteczne).
Tak, łapią muchy... i inne małe żyjątka...
Kyle zaczyna nucić piosenkę o pająku.
Jeśli chcesz posłuchać, jak Kyle śpiewa kliknij na ten link:
http://s709.photobucket.com/albums/ww96/AniaK_102/Ringcon%20movies/?action=view&current=KylesingsaboutspidersA.flv
Dziewczyna z widowni zaczyna mówić o tym, że jej mama boi się żab. Wspomina też o szczurach i myszach.
Właściwie nie boję się szczurów i myszy. Ale pająka nie wziąłbym do ręki. Jest coś w ich wyglądzie... Po co tyle oczu? Naprawdę muszą wszystko widzieć? (śmiech na widowni)


Kolejne pytanie jest bardzo niewyraźne. Czy Kyle czytał książkę „Władca pierścieni”.
Tak, czytałem. To była jedna z pierwszych grubych książek, które przeczytałem. Bardzo mi się podobała.


Kolejne pytanie (od tej samej „niewyraźnej” osoby) dotyczyło przyjazdu Kyle'a na Ringcon.
Nigdy nie byłem w Niemczech. Bardzo się cieszę, że mogłem was tu wszystkich spotkać. To jest wspaniałe. Dziękuję za to, że oglądacie moje filmy. Dziękuję za to, że przyszliście tutaj. Bardzo się cieszę, że tu jestem.
Kyle szeptem: jeszcze jedno pytanie, jeszcze jedno.


Do mikrofonu podchodzi chłopak i zadaje serię pytań:
Nie oglądałem Więzów krwi. Jest teraz nowy serial Vampire Diaries. Chcę zapytać, który serial uważasz za lepszy?

Mój. (oklaski)
Czy oglądałeś True Blood?
Tak.
Czy spotkałeś kogoś z obsady?
Tak, nie pamiętam w tej chwili jego nazwiska... Spotkałem go na imprezie charytatywnej w Los Angeles. Ten, który przemieniał się w wilkołaka. Już wiem, ma na imię Sam...
Czytałeś książki?
True Blood?
Tak.
Nie, nie czytałem.


Tutaj facet się rozgadał i w ogóle nie rozumiem o czym mówił.
Czas spotkania dobiega końca. W przerwie monologu chłopaka Kyle odzywa się, grzecznie aczkolwiek stanowczo:
To by było na tyle. Muszę lecieć na sesję zdjęciową. Miło było się z wami spotkać.
Dziękuję wam za spotkanie.


Oklaski i krzyki z widowni. Tak to było bardzo miłe spotkanie. Dzięki, Kyle!
Koniec pytań i odpowiedzi z panelu dnia pierwszego (2 października 2009).
Na drugi dzień odbył się kolejny panel, z którego relacja wkrótce! Cierpliwości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz