KYLE SCHMID TO KANADYJSKI AKTOR ZNANY PRZEDE WSZYSTKIM Z SERIALU "BLOOD TIES". JESTEŚ NA PIERWSZEJ STRONIE PISANEJ W JĘZYKU POLSKIM, GDZIE ZNAJDZIESZ WSZYSTKO, CO WIĄŻE SIĘ Z KYLE'M. WIĘC, JEŚLI NIE ZNASZ ANGIELSKIEGO, A CHCESZ DOWIEDZIEĆ SIĘ O KYLE'U JAK NAJWIĘCEJ, TEN BLOG JEST DLA CIEBIE. MAM NADZIEJĘ, ŻE CI SIĘ SPODOBA I DOWIESZ SIĘ WIELU CIEKAWYCH RZECZY O TYM ŚWIETNYM AKTORZE I JEGO CIEKAWEJ OSOBOWIŚCI.
ZAPRASZAM DO ZAMIESZCZANIA KOMETARZY!

środa, 8 lipca 2009

Joy Ride 2 - wywiady z Kyle'm

Jak już obiecałam jakiś czas temu, dziś fragmenty wywiadów z Kylem
na temat filmu Joy Ride 2.
I kilka zdjątek zrobionych w czasie rozmowy oraz zdjęcia w charakteryzacji do sceny tortur. Ostrzegam osoby o słabych nerwach - można się przerazić !




Fragment wywiadu dla Movieweb
Opowiedz nam o postaci, którą grasz.
Nik to niedojrzały chłopak, który założył stronę internetową, żeby zaimponować ludziom, których tam spotyka. Stworzyłem sobie taką historię na potrzeby filmu. To taki odludek, który wraca po szkole do domu, zaszywa się w piwnicy i próbuje znaleźć przyjaciół przez internet, ponieważ nie potrafi tego w realu. Udaje kogoś innego i uwazża, że to jest fajne.
Poznaje tam dziewczynę o imieniu Kayla, którą spotyka na żywo na początku filmu i razem wyruszają w podróż. Nik zachowuje się jak rockowy twardziel, z nikim się nie liczy, mówi to, co myśli, obraża ludzi i nie przeprasza. To taka baza wyjściowa do pokazania zmiany, jaka zachodzi w Niku, sposób na pokazanie jego prawdziwego oblicza.
Czy brałeś udział w scenach w ciężarówce, którą widzimy w tle?
Tak, brałem udział w kilku scenach w ciężarówce. Spotkałem się twarzą w twarz z Rustym. Mam z nim kilka scen. Część z nich w ciężarówce. Jak widzicie jest czarna i przerażająca. Kiedy jedziesz przez Stany samochodem i nocą zobaczysz coś takiego w lusterku wstecznym, zapewniam cię, że serce zacznie ci mocniej bić.
Czy miałeś okazję ją prowadzić?
Niestety nie. A byłoby fajnie.


Fragmenty wywiadu dla Bloody Disgusting TV
Czy brałeś udział w scenach z Rusty Nailem?
Tak. To był nawet bardzo bliski kontakt. Rusty mnie torturuje. To niesamowita scena. Była bardzo trudna emocjonalnie i fizycznie. Nik Zano i ja kręciliśmy ją przez dwa dni po 10-12 godzin dziennie. Satysfakcja z pracy z drugim aktorem jest wtedy, kiedy na 100% wchodzimy w rolę, niezależnie od tego, czy kamery są włączone czy nie. Kiedy znajdujesz się z nim w jednym pomieszczeniu i musisz skoncentrować się na najciemniejszych zakamarkach twojego umysłu, to naprawdę czysta przyjemność, kiedy patrzysz w oczy osoby siedzącej po drugiej stronie stołu i widzisz w nich strach.


Fragment wywiadu z dodatku do DVD Joy Ride 2.
Wykonano odlew mojej głowy i ramion. To było trochę przerażające i klaustrofobiczne. Trudno było oddychać. Musiałem mieć otwarte usta. Nie mogłem przełykać śliny. Ale to było ciekawe doświadczenie. W czasie kręcenia sceny, jeden kawałek pręta miałem przyklejony do podbródka, a drugi, bardzo lekki, na czubku głowy. Wyglądało to bardzo realistycznie. Na szczęście nic mi się nie stało. Nadal żyję :-)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz