KYLE SCHMID TO KANADYJSKI AKTOR ZNANY PRZEDE WSZYSTKIM Z SERIALU "BLOOD TIES". JESTEŚ NA PIERWSZEJ STRONIE PISANEJ W JĘZYKU POLSKIM, GDZIE ZNAJDZIESZ WSZYSTKO, CO WIĄŻE SIĘ Z KYLE'M. WIĘC, JEŚLI NIE ZNASZ ANGIELSKIEGO, A CHCESZ DOWIEDZIEĆ SIĘ O KYLE'U JAK NAJWIĘCEJ, TEN BLOG JEST DLA CIEBIE. MAM NADZIEJĘ, ŻE CI SIĘ SPODOBA I DOWIESZ SIĘ WIELU CIEKAWYCH RZECZY O TYM ŚWIETNYM AKTORZE I JEGO CIEKAWEJ OSOBOWIŚCI.
ZAPRASZAM DO ZAMIESZCZANIA KOMETARZY!

niedziela, 12 lipca 2009

3000 na liczniku

Moi kochani czytelnicy!
Chciałam Wam wszystkim serdecznie podziękować za to, że tak często odwiedzacie to miejsce poświęcone naszemu ukochanemu Kyle'owi! Wczoraj licznik przekroczył 3000 wejść! To daje około 25 wejść dziennie! Co jak na stronę, która nie jest w języku angielskim, jest całkiem dobrym wynikiem. Bardzo mnie to cieszy. I tak przy okazji, powiem Wam, że nie tylko fani z Polski tu zaglądają. Z moich źródeł wiem, że jest dużo wejść zagranicznych, między innymi z USA, Kanady, Szwajcarii i Niemiec. To zasługa współpracy z KyleSchmidWorld i KyleSchmidCentral (pozdrowienia dla Reny i Anne). Zdjęcia to język uniwesalny. A ponieważ staram się zamieszczać moje autorskie fanarty, mam nadzieję, że możecie w ten sposób uzupełnić kolekcję zdjęć naszej gwiazdy.
Dzięki za przesłane komentarze. I liczę na kolejne!
Jeśli macie jakieś sugestie, bardzo proszę o kontakt.
Jeśli ich nie macie, też piszcie! Z radością czytam każdy wpis.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz