KYLE SCHMID TO KANADYJSKI AKTOR ZNANY PRZEDE WSZYSTKIM Z SERIALU "BLOOD TIES". JESTEŚ NA PIERWSZEJ STRONIE PISANEJ W JĘZYKU POLSKIM, GDZIE ZNAJDZIESZ WSZYSTKO, CO WIĄŻE SIĘ Z KYLE'M. WIĘC, JEŚLI NIE ZNASZ ANGIELSKIEGO, A CHCESZ DOWIEDZIEĆ SIĘ O KYLE'U JAK NAJWIĘCEJ, TEN BLOG JEST DLA CIEBIE. MAM NADZIEJĘ, ŻE CI SIĘ SPODOBA I DOWIESZ SIĘ WIELU CIEKAWYCH RZECZY O TYM ŚWIETNYM AKTORZE I JEGO CIEKAWEJ OSOBOWIŚCI.
ZAPRASZAM DO ZAMIESZCZANIA KOMETARZY!

poniedziałek, 8 listopada 2010

Ringcon 2010 - Dzień 3

Dzień trzeci, czyli niedziela, to kolejna sesja autografów i kolejny panel. Tym razem na scenie znalazła się cała trójka: Kyle Schmid, Dylan Neal i Tanya Huff. Ponieważ nie byłam na spotkaniu z Tanyą, bardzo byłam ciekawa reakcji publiczności. Oczywiście wszyscy zostali przywitani baaardzo gorąco. Ku mojej radości wiele osób zadawało pytania Tanyi. Nawet sam Dylan w pewnym momencie dał się ponieść nastrojowi i wdał się w konwersację z Tanyą.

Stało się to akurat w chwili, kiedy "dorwałam się" do mikrofonu i chciałam zadać moją serię pytań. Stałam tak oślepiona reflektorem i pomyślałam, że jeśli Dylan nie skończy, to ja chyba oślepnę :-) Kiedy już mogłam się odezwać, zaczęłam od Dylana: W zeszłym roku nie mogłeś przyjechać do Bonn. Co Kyle powiedział Ci o konwencji? A Dylan jak to on, oczywiście zaczął się wygłupiać: "Powiedział, że są tu super dziewczyny i że muszę przyjechać. Tylko, że telefon odebrała moja żona". Dobrze, że zdążyłam już poznać poczucie humoru Dylana :-)

Dwa kolejne pytania skierowałam do Kyle'a (miałam tych pytań więcej, ale nie chciałam, żeby w pewnej chwili oskarżono mnie o przeprowadzanie wywiadu przy pełnej sali).

W zeszłym roku nikt nie zadał pytania o fundacji, którą Kyle założył z przyjaciółmi - Love Cures Cancer. Tym razem była świetna okazja, poniewaz dzień wcześniej na jego stronie na Facebooku pojawił się wpis o kolejnej akcji charytatywnej z okazji Halloween. Tak więc, Kyle mógł opowiedzieć trochę o fundacji i dostał brawa.

Drugie pytanie dotyczyło jego wyjazdu na Mistrzostwa Świata do Południowej Afryki. Co prawda był to prywatny wyjazd, ale fani bardzo chcieli dowiedzieć się więcej. To była wspaniała wyprawa. Kyle dużo dowiedział się o tym kraju, jego historii i kulturze. To, co najbardziej go zaskoczyło to temperatury. Jeden z meczy rozgrywano przy minus jednym stopniu Celsjusza!

Dylan przyłączył się do opowieści o Afryce i zdradził, że Kyle zafundował podróż dwójce swoich przyjaciół, którzy właśnie się zaręczyli. Oczywiście publiczność nagrodziła brawami chojność i wielkie serce naszego ulubionego artysty.

Ciekawa była wypowiedź Tanyi na temat kreacji stworzonej przez Kyle'a w Więzach krwi. Tanya nie miała wpływu na wybór aktorów. Jednak pokazano jej fragmenty próbnych zdjęć, na których Henry (Kyle) opowiada Vicki kim jest. Co ciekawe, scena była bardzo statyczna - tylko monolog Kyle'a. To wystarczyło, żeby Tanya przekonała się, że tylko on może grać Henry'ego. Oczywiście nagrodziliśmy ją brawami. Wszyscy się z tym zgadzamy!
Ten fragment możecie obejrzeć na video zamieszczonym poniżej.
Tanya uhonorowała również Dylana. Postać Mike's jest bardzo słabo opisana w serii książek i nikt tak naprawdę nie wiedział, jak powinien wyglądać detektyw Celluci. To było wyzwaniem dla Dylana. To on zaczął zwracać się do Vicki per "Vick". Tanya nigdy by tego nie zrobiła, jak się przyznała. Ale bardzo jej się to spodobało.

Tanya podziękowała obu panom za wspaniałą pracę wykonaną w serialu.
Niestety godzina przeznaczona na panel minęła za szybko i na scenę wszedł mistrz ceremonii Mark Ferguson (w czerwonym - czytaj: w kolorze krwi - krawacie) i podziękował gościom za spotkanie.
To na dziś tyle. Na pewno jeszcze będę wracać do spotkań na konwencji, ponieważ trudno opisać wszystko w jednym, nawet jeśli nadzwyczaj długim wpisie.
No i mam jeszcze sporo nagrań video i zdjęć!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz