KYLE SCHMID TO KANADYJSKI AKTOR ZNANY PRZEDE WSZYSTKIM Z SERIALU "BLOOD TIES". JESTEŚ NA PIERWSZEJ STRONIE PISANEJ W JĘZYKU POLSKIM, GDZIE ZNAJDZIESZ WSZYSTKO, CO WIĄŻE SIĘ Z KYLE'M. WIĘC, JEŚLI NIE ZNASZ ANGIELSKIEGO, A CHCESZ DOWIEDZIEĆ SIĘ O KYLE'U JAK NAJWIĘCEJ, TEN BLOG JEST DLA CIEBIE. MAM NADZIEJĘ, ŻE CI SIĘ SPODOBA I DOWIESZ SIĘ WIELU CIEKAWYCH RZECZY O TYM ŚWIETNYM AKTORZE I JEGO CIEKAWEJ OSOBOWIŚCI.
ZAPRASZAM DO ZAMIESZCZANIA KOMETARZY!

środa, 9 września 2009

Ringcon coraz bliżej

tapeta mojej produkcji


Za trzy tygodnie Ringcon!
Właśnie dostałam materiały prasowe. Są tam informacje o każdym zaproszonym gościu.
Nas oczywiście interesuje szczególnie dwóch "gościów" :-)
Najbardziej spodobało mi się zdanie przy informacji o Kyle'u:
"Ku radości fanów niemieckich i europejskich Kyle będzie obecny w tym roku na Ringconie - bardzo tego chce i przyjedzie mimo wielu obowiązków związanych z pracą".
Oh, takie jakieś ciepełko w okolicach serca poczułam. My też bardzo tego chcemy!
A co napisano o Dylanie? Oprócz oczywiście opisu jego kariery filmowej.
"Dylan przyjedzie na niemiecką konwencję po raz pierwszy i wraz ze swoim kolegą z planu, Kyle'm "Henry Fitzroyem" Schmidem, spędzi z nami cały weekend. Będzie uczestniczyć w sesji pytań i odpowiedzi, rozda autografy, będzie fotografować się z fanami i w ogóle będzie się dobrze bawił przez całe trzy dni".

Oj, wszyscy będziemy się dobrze bawić!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz