KYLE SCHMID TO KANADYJSKI AKTOR ZNANY PRZEDE WSZYSTKIM Z SERIALU "BLOOD TIES". JESTEŚ NA PIERWSZEJ STRONIE PISANEJ W JĘZYKU POLSKIM, GDZIE ZNAJDZIESZ WSZYSTKO, CO WIĄŻE SIĘ Z KYLE'M. WIĘC, JEŚLI NIE ZNASZ ANGIELSKIEGO, A CHCESZ DOWIEDZIEĆ SIĘ O KYLE'U JAK NAJWIĘCEJ, TEN BLOG JEST DLA CIEBIE. MAM NADZIEJĘ, ŻE CI SIĘ SPODOBA I DOWIESZ SIĘ WIELU CIEKAWYCH RZECZY O TYM ŚWIETNYM AKTORZE I JEGO CIEKAWEJ OSOBOWIŚCI.
ZAPRASZAM DO ZAMIESZCZANIA KOMETARZY!

sobota, 8 sierpnia 2009

Od Kyle'a

Jak już pisałam w poprzednim poście, na KyleSchmidWorld stworzyliśmy specjalną stronę z życzeniami urodzinowymi dla Kyle'a. Link do niej został przesłany do pana Schmida.
Jako dobrze wychowany młody człowiek, Kyle nie pozostał obojętny i odpowiedział na wszystkie przejawy swojej popularności.
Oto przetłumaczona na polski wiadomość (Kyle prosił, aby została ona przesłana również do webmastera KSW). Oryginalny tekst znajdziecie na KyleSchmidCentral.com i oczywiście na specjalnej urodzinowej stronie KyleSchmidWorld.com:


www.kyleschmidworld.com/main.php?lang=po&cont=special


Do wszystkich fanów i ludzi, którzy sprawili, że moje urodziny w tym roku stały się szczególnym dniem.
Z głębi serca chciałbym Wam wszystkim podziękować. Ludzie z różnych stron świata przesłali mi miłe słowa, a ja ciągle jeszcze dostaję pocztę od fanów z krajów, o których bym nawet nie pomyślał, że do nich dotrę. Te miłe słowa i listy bardzo dużo dla mnie znaczą i chciałbym Wam za nie podziekować.
Dostałem także prezenty od osób, które są dla mnie zbyt szczodre. Świece, drobna biżuteria, wspaniała odzież. Chciałbym Was za to mocno uściskać. Bardzo dziękuję.
Jesteśmy już w drugim półroczu 2009 i mam nadzieję, że czekacie niecierpliwie, żeby obejrzeć „The Thaw” i „Fear Island”.
Jesienią zacznę pracę nad kilkoma wspaniałymi projektami i już nie mogę się tego doczekać. Mam nadzieję, że Wam też się spodobają.

Dziękuję Wam wszystkim.

Kyle Schmid


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz