KYLE SCHMID TO KANADYJSKI AKTOR ZNANY PRZEDE WSZYSTKIM Z SERIALU "BLOOD TIES". JESTEŚ NA PIERWSZEJ STRONIE PISANEJ W JĘZYKU POLSKIM, GDZIE ZNAJDZIESZ WSZYSTKO, CO WIĄŻE SIĘ Z KYLE'M. WIĘC, JEŚLI NIE ZNASZ ANGIELSKIEGO, A CHCESZ DOWIEDZIEĆ SIĘ O KYLE'U JAK NAJWIĘCEJ, TEN BLOG JEST DLA CIEBIE. MAM NADZIEJĘ, ŻE CI SIĘ SPODOBA I DOWIESZ SIĘ WIELU CIEKAWYCH RZECZY O TYM ŚWIETNYM AKTORZE I JEGO CIEKAWEJ OSOBOWIŚCI.
ZAPRASZAM DO ZAMIESZCZANIA KOMETARZY!

sobota, 29 sierpnia 2009

Blood Ties znów w AXN


Moi Drodzy!

Właśnie wróciłam z urlopu i chciałam się z Wami podzielić wspaniałą wiadomością!

AXN już po raz trzeci pokaże Więzy krwi (czy jakiś inny kraj miał szczęście tak często oglądać nasz ukochany serial?!)

Co prawda godziny nadawania nie są zbyt "sprzyjające": we wtorek 1 września o północy (to już właściwie środa 2 września), a potem jeszcze raz o 3.40, ale po co wynaleziono urządzenia rejestrujące obraz?

Pomiędzy obiema emisjami można sobie obejrzeć również powtórkę innej serii o wampirach "Pod osłoną nocy".

Tak więc, przygotujcie magnetowidy, DVD i co tam macie jeszcze do rejestrowania filmów.

Spotkanie z Henry Fitzroy'em czas zacząć!

2 komentarze:

  1. Jesteś wielka... Ja tego szukałam w programie na środę! Inne telewizje nie traktują tak poważnie kalendarza, jak się zaczyna blok programów ciągnąć to liczy się to jako jeden dzień, nawet jeśli czas emisji przekracza północ. Pierwszy raz obejrzę "Więzy krwi" a nie "Blood Ties" :o)))

    OdpowiedzUsuń
  2. No, nareszcie się odezwałaś! Wszystkich wywiało na wakcje, czy co?
    Dobrze, że Więzy krwi znów nas zbliżą :-)
    Nagram sobie pierwsze 10 odcinków z wersją polską, bo kiedyś za późno na to wpadłam:-)
    Hurra!!!!

    OdpowiedzUsuń