KYLE SCHMID TO KANADYJSKI AKTOR ZNANY PRZEDE WSZYSTKIM Z SERIALU "BLOOD TIES". JESTEŚ NA PIERWSZEJ STRONIE PISANEJ W JĘZYKU POLSKIM, GDZIE ZNAJDZIESZ WSZYSTKO, CO WIĄŻE SIĘ Z KYLE'M. WIĘC, JEŚLI NIE ZNASZ ANGIELSKIEGO, A CHCESZ DOWIEDZIEĆ SIĘ O KYLE'U JAK NAJWIĘCEJ, TEN BLOG JEST DLA CIEBIE. MAM NADZIEJĘ, ŻE CI SIĘ SPODOBA I DOWIESZ SIĘ WIELU CIEKAWYCH RZECZY O TYM ŚWIETNYM AKTORZE I JEGO CIEKAWEJ OSOBOWIŚCI.
ZAPRASZAM DO ZAMIESZCZANIA KOMETARZY!

czwartek, 21 października 2010

Ringcon 2010 Dzień 1 - Konferencja prasowa - video

Dziś jeszcze wrócę do konferencji prasowej. Fragment wypowiedzi na temat tego, dlaczego nasi goście są na konwencji. Pytanie zadano wszystkim uczestnikom. Część z nich przybyła do Bonn po raz pierwszy, inni już tu byli.
Kyle: To wy sprawiliście, że znów tu jesteśmy. Tak naprawdę nie miałem wyboru. Musiałem tu wrócić. Jest tu wspaniała energia, ludzie są fantastyczni. Cieszę się bardzo, że znów tu jestem.
Dylan: Jestem tu z dwóch powodów. Po pierwsze muszę jeździć za Kyle'm po całym świecie. Jestem już stary. Więzy krwi nakręciliśmy 4 lata temu. Czas iść dalej. Po drugie, jego mama każe mi jeździć za nim po całym świecie i trzymać go z dala od kłopotów.
Dylan ma niesamowite poczucie humoru. Ale ktoś, kto go nie zna, na początku bierze jego wypowiedzi bardzo poważnie. Dopiero potem okazuje się, że od poczatku do końca to jeden wielki żart :-) Jeszcze o tym napiszę w późniejszych relacjach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz