KYLE SCHMID TO KANADYJSKI AKTOR ZNANY PRZEDE WSZYSTKIM Z SERIALU "BLOOD TIES". JESTEŚ NA PIERWSZEJ STRONIE PISANEJ W JĘZYKU POLSKIM, GDZIE ZNAJDZIESZ WSZYSTKO, CO WIĄŻE SIĘ Z KYLE'M. WIĘC, JEŚLI NIE ZNASZ ANGIELSKIEGO, A CHCESZ DOWIEDZIEĆ SIĘ O KYLE'U JAK NAJWIĘCEJ, TEN BLOG JEST DLA CIEBIE. MAM NADZIEJĘ, ŻE CI SIĘ SPODOBA I DOWIESZ SIĘ WIELU CIEKAWYCH RZECZY O TYM ŚWIETNYM AKTORZE I JEGO CIEKAWEJ OSOBOWIŚCI.
ZAPRASZAM DO ZAMIESZCZANIA KOMETARZY!

piątek, 24 sierpnia 2012

Wywiady, wywiady... po premierze Copper

Pierwszy odcinek serialu BBC America Copper został wyświetlony w amerykańskiej telewizji w niedzielę 19 sierpnia 2012. Według podawanych przez producentów informacji oglądalność była bardzo duża i miejmy nadzieję, że tak zostanie do końca pierwszego sezonu.
Udało mi się obejrzeć pierwszy odcinek i muszę przyznać, że mam bardzo pozytywne wrażenia. I to wcale nie przez udział Kyle'a. Powiedziałabym raczej, że miał tam tylko kilka scen i jeszcze nie oswoiłam się z jego nowym bohaterem Robertem Morehousem. Mam nadzieję, że w miarę rozwoju akcji będzie lepiej.
Natomiast bardzo podobał mi się sam film. Niby w stylu westernu, ale bez efektów specjalnych, szalonych pościgów i pojedynków. A jednak trudno było się oderwać od akcji. Pierwszy odcinek to przede wszystkim przedstawienie głównych bohaterów, ale pokazano już pierwszą sprawę kryminalną, którą Kevin Corcoran (Tom Weston-Jones) przeprowadził na swój sposób. Mamy więc mieszankę westernu, kryminału, są też wątki romansowe (w rolach kobiecych Anastacia Griffith, Franka Potente, Tessa Thompson). Ale przede wszystkim pokazane jest życie Nowego Jorku pod koniec dziewiętnastego wieku.

Po premierze w internecie pojawiły się wywiady z aktorami. Poniżej kilka zdjęć i linki, jśsli chcecie sobie posłuchać w wersji angielskiej, co mają oni do powiedzenia.

http://www.bbcamerica.com/copper/blog/press-copper-cubicle-confessions/










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz