KYLE SCHMID TO KANADYJSKI AKTOR ZNANY PRZEDE WSZYSTKIM Z SERIALU "BLOOD TIES". JESTEŚ NA PIERWSZEJ STRONIE PISANEJ W JĘZYKU POLSKIM, GDZIE ZNAJDZIESZ WSZYSTKO, CO WIĄŻE SIĘ Z KYLE'M. WIĘC, JEŚLI NIE ZNASZ ANGIELSKIEGO, A CHCESZ DOWIEDZIEĆ SIĘ O KYLE'U JAK NAJWIĘCEJ, TEN BLOG JEST DLA CIEBIE. MAM NADZIEJĘ, ŻE CI SIĘ SPODOBA I DOWIESZ SIĘ WIELU CIEKAWYCH RZECZY O TYM ŚWIETNYM AKTORZE I JEGO CIEKAWEJ OSOBOWIŚCI.
ZAPRASZAM DO ZAMIESZCZANIA KOMETARZY!

sobota, 6 marca 2010

Jeszcze 7 miesięcy do konwencji Ringcon 2010, ale na fanarty nigdy nie jest za późno :-).

A co słychać u Kyle'a?

Kyle poddał się akupunkturze. Czy to kolejny sport ekstremalny? Nie! Nasz ulubieniec obejrzał ostatnio niesamowity dokument pod tytułem "9000 Needles" czyli "9000 igieł".

Jest to film opowiadający historię amerykańskiego kulturysty o nazwisku Devin Dearth. Devin doznał wylewu i został sparaliżowany. Jego rodzina i przyjaciele nie mogąc pogodzić się tym faktem, pomagają mu w długiej i trudnej rehabilitacji. Między innymi zabierają Devina do Chin, aby poddać go kilkumiesięcznemu leczeniu tradycyjnymi metodami medycyny chińskiej (m.in. igłami). Metody te są zabronione w Stanach. Na forach internetowych rozpoczęły się dyskusje na temat amerykańskiego systemu opieki zdrowotnej i prawa do wyboru sposobu leczenia. Film ten dodaje nadziei tysiącom ludzi dotkniętych paraliżem, którym medycyna konwencjonalna nie daje żadnych szans na poprawę stanu zdrowia.

I jakie wrażenia z zabiegu, Kyle? "Prawdę powiedziawszy, nie wiedziałem, czego się spodziewać, ale muszę przyznać, że potem czułem się, jakbym uwolnił się od czegoś".

Fragmenty filmu możecie obejrzeć na youtube wybierając link zamieszczony poniżej.
www.youtube.com/watch?v=SSJLn7AKGY0

1 komentarz:

  1. Dałam się kiedyś pokłuć (nie darmo, oj nie - znaczy ja płaciłam, rzecz jasna), nic mi to nie pomogło, mam nadzieję, że Kyle nie ma żadnych (i nie będzie miał) potrzeb sięgania po jakiekolwiek kuracje.

    OdpowiedzUsuń